مراسم رونمایی از تمبر نقش برجستۀ نقره پروین اعتصامی

folder_openمطالب
commentبدون دیدگاه

مراسم رونمایی از تمبر نقش برجسته نقره پروین اعتصامی، اولین بانوی زن ایرانی که در فهرست مشاهیر یونسکو ثبت جهانی شد، عصر یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 در برنامه هفته موزه‌داری  توسط کمیته ملی موزه‌ها – ایکوم و با حضور جمعی از مجموعه‌داران‌ و صاحبان موزه‌های خصوصی کشور درخانه هنرمندان برگزار شد.

رونمایی از تمبر نقش برجستۀ نقره پروین اعتصامی

این رونمایی توسط علی دارابی- قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سیداحمد محیط طباطبایی – معاون اجرایی ایکوم ، سید محمد بهشتی شیرازی- عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری و رحیم پرنیا- مدیر صنایع دستی پرنیا و موزه تمبرهای طلا و نقره ایران انجام شد.

در این برنامه که به مناسبت روز جهانی موزه‌ها (۱۸ می برابر با 30 اردیبهشت‌ماه) در خانه هنرمندان برگزار شد، فیلم معرفی موزه تمبرهای طلا و نقره ایران به نمایش درآمد و از تمبر نقش برجسته نقره پروین اعتصامی رونمایی شد. این تمبر به موزه خانه پروین اعتصامی اهدا گردید.

در ادامه سیداحمد محیط طباطبایی – رییس ایکوم از یکصد موزه سراسر ایران با حضور ۴۵ داور متخصص در حوزه میراث و موزه در ۱۴ شاخص تجلیل به عمل آورد. تقدیر و نشان انجمن ایکوم برای دومین سال پی‌در‌پی به موزه تمبرهای طلا و نقره ایران اهدا شد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up